طراحی سایت چیست ؟ - نارمیلا - طراحی سایت
طراحی سایت و لزوم آن چیست ؟
مارس 2, 2019
تبلیغات کلیکی ادوردز - نارمیلا - طراحی سایت
ادوردز چیست ؟!
آوریل 15, 2019
نمایش همه

وب سایت و کاربرد آن در کسب و کار شما!؟

استفاده از وب سایت در کسب و کار شما!؟ - نارمیلا - طراحی سایت

این امر ضروری است که در دنیای امروز شما از وب سایت استفاده کنید تا در دنیای مجازی و اینترنت نفوذ کنید ، در واقع بررسی ها نشان میدهد که بیشتر مردم با استفاده از گوشی های هوشمند در هر جا و هر زمان که نیاز داشته باشند به اینترنت دسترسی دارند .

یک کمپانی یا کسب و کاری که از وب سایت ندارد در واقع در مسابقه دسترسی بیشتر برای مشتری ها و جامعه ی هدف خود بازنده خواهد بود .

اما آیاخرید یک فضا و دامنه و و راه اندازی یک سایت کافی است ؟؟

قطعا کافی نیست !!!

سایت درب اول و یا اولین نما از کسب و کار شما در اینترنت است ، وبسایت صورت کسب و کار شماست ، اما مهم است که چه مطالبی در وب سایت خود قرار می دهید که باید غنی از اطلاعات بهینه شده برای کسب و کار شما باشد .

یک وب سایت به شما این فرصت را می دهد که مشتریان شما درباره فعالیت شما و یا خدمات شما بیشتر بدانند .

دیرزمانی است که دیگر با استفاده از نامه یا ایمیل یا ساخت فیلمهای تبلیغاتی و المانهای تبلیغات محیطی نمی توان با تمامی مشتریان ارتباط گرفت ، وبسات یک ویترین مجازی از کسب و کار شما به صورت آنلاین است که اجازه می دهد مشتریان شما در این محیط های مجازی شما را ببیند .

هنگامی که مشتریان شما در اینترنت تبلیغات شما را می بینند مانند تبلیغات فیس بوک آنها ممکن است شیفته این تبلیغات شما بشوند چون زمانی که در حال آرامش هستند معمولا با محیطهای مجازی و اینترنت ارتباط می گیرند و بهتر می توانند روی فعالیت شما فوکوس کنند ، شما با سئو می توانید مشتریان خود را به صورت هوشمند و هدفگرا به سمت وب سایت خود راهنمایی می کنید .

یک وب سایت با ارزش تر از محیط کار فیزیکی شماست ، سایت به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته برای بازدید مشتریان شما باز است .

یک فایده مهم دیگر وب سایت این است که زمانهایی که کسب و کار شما به صورت فیزیکی تعطیل است باعث نمی شود که مشتریان شما دست خالی بازگردند ، حالا شما می توانید با استفاده از وبسایت خود خدمات یا محصولات خود را در صبح های زود و یا شب ها دیرهنگام به فروش برسانید مانند آنکه شما پرسنل زیادی دارید که در شیفت های کاری مختلفی در حال فعالیت هستند .حال آنکه اصلا پرسنل اضافی در چند شیفت فعالیت نمی کنند بلکه این وب سایت شماست که فعالیت دارد به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته .

وب سایت صرفا برای تبلیغات یا دادن اطلاعات درباره کسب و کار شما نیست بلکه کمک می کند برای فروش و سود بیشتر از کسب و کار شما .

اگر شما فکر می کنید که وب سایت فقط جایی است برای اینکه لیستی از محصولات یا خدمات خود را در آن قرار دهید سخت در اشتباه هستید بهتر است ذهنیت خود را تغییر دهید .

وب سایت باعث می شود بهتر خود را معرفی کرده و بهتر بفروشید . با یک سئو درست می توایند محتوای داخل وب سایت خود را بهتر و بیشتر به نمایش قرارداده و در موتورهای جستجو در بالای صفحه باشید .

با اینکار بیشتر مشتریان می توانند شمارا ببیند و نمایی درست از شما را دریافت می کنند .

یک وبسایت باعث نمایش موثر و بازخورد سریع از سوی مشتریان شما شده و ارتباط دوطرفه و راحتی را بین شما و مشتریان شما برقرار می کند .

حالا دیگر لازم نیست تا ماه ها صبر کنید تا مشتری شما برای خرید دوم مراجعه کند تا بتوانید نظر ایشان را درباره محصول یا خدمات ارائه شده مطلع شوید می دانیم که زمان طلاست و نمی توان آن را هدر داد .شما با طراحی وب سایت و قراردادن درگاه های مناسب و بهینه و صد البته راحت برای مشتری می توانید سریع نظر مشتری را دیده و بر مبنی مشتری و یا نیازی که مشتری دارد کسب و کار خود را بهینه کنید .این یعنی وب سایت باعث می شود شما هر زمان بتوانید با بررسی نظریات مشتریان خود کسب و کار خود را انعطاف دهید تا بتوانید مشتریان خود را به مشتری وفادار تبدیل کرده و نیاز هایش را برآورده کنید .

.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *