استفاده از وب سایت در کسب و کار شما!؟ - نارمیلا - طراحی سایت
وب سایت و کاربرد آن در کسب و کار شما!؟
آوریل 6, 2019
طراحی سایت صنعتی ، نارمیلا ، ارزش آفرینان کاوه
وب یا WWW چیست ؟
نوامبر 9, 2019
نمایش همه

ادوردز چیست ؟!

تبلیغات کلیکی ادوردز - نارمیلا - طراحی سایت

ادوردز چیست و چطور برای دیده شدن توسط مشتریان

کمک می کند ؟

گوگل ادوردز ( Google Ad Words ) یک سرویس تبلیغات آنلاین است که توسعه یافته توسط شرکت گوگل است که در آن شرکت های می توانند برای نمایش نسخه‌ای مختصر از تبلیغات برای کاربران اینترنت  هزینه‌ای پرداخت می‌کنند.

روش گوگل ادوردز تا حدودی بر اساس کوکی‌ها و قسمتی نیز بر پایه کلید واژه‌های تعیین شده توسط تبلیغ‌کنندگان است. این نتایج در بالای صفحه، سمت راست آن‌ها یا گاه زیر نتایج تبلیغات متنی کوچکی نشان داده می‌شوند.

این تبلیغات از طریق یکی از محصولات گوگل به نام گوگل ادوردز ایجاد شده‌اند.

قابلیت‌های ادوردز برای نمایش تبلیغات فقط محدود به این تبلیغات متنی یا تبلیغات در صفحهٔ نتایج جستجوی وب سایت نیست و بسیار متنوع‌تر و گسترده‌تر است.

گوگل ادوردز سرویس تبلیغاتی اصلی گوگل و تبلیغات منبع درآمد اصلی این شرکت است. سرویس ادوردز به مشتریان این امکان را می‌دهد که علاوه بر آن که سایت‌هایشان بر حسب رتبه‌ای که الگوریتم‌های گوگل به آن‌ها اختصاص داده‌است در نتایج جستجو نمایش داده می‌شود، بتوانند سایت‌هایشان را در همان صفحه اول نتایج جستجوی گوگل برای کاربرانی که جستجوهایی مرتبط با کسب و کار و وب‌سایت آن‌ها می‌کنند به صورت تبلیغات کوتاه در فرمت‌های مختلف به نمایش بگذارند.

به این ترتیب صاحبان وب‌سایت‌ها می‌توانند با هزینه‌هایی به نسبت کم وب‌سایت و کسب و کار خود را در معرض دید کاربران قرار دهند.

چطور نتایج جستجو گوگل ادوردز را بهتر کنیم !!

ممکن است شما در نتایج جستجو جایگاه خوبی نداشته باشید اما اگر به وب‌سایت و قابلیت تجاری خود اطمینان دارید می‌توانید با قدری هزینه در اولین صفحهٔ نتایج جستجو حتی اولین وب‌سایتی باشید که کاربر با آن مواجه می‌شود. باقی کار با شما و کیفیت وب‌سایت و خدمات‌تان است که باید اعتماد مشتری را بتوانید جلب کنید.

در روش گوگل ادوردز گوگل جهت نمایش دادن تبلیغ از حساب کسی که تبلیغ داده‌است مبلغی کم نمی‌کند و فقط موقعی مبلغ کلیک را کم می‌کند که کاربر روی تبلیغ کلیک کرده و به سایت منتهی شود.

همچنین اعدادی که گوگل جهت هر کلیک از حساب کم می‌کند یک عدد ثابت و مشخصی نیست و با موقعیت تبلیغ، نوع لغت و چندین پارامتر دیگر تغییر می‌کند و ممکن است در یک روز اعداد متفاوتی از یک حساب کم شود.

جمله آخر :
گوگل ادوردز بهترین ابزار برای کمپین های تبلیغاتی مدت دار و در زمان خاص است چون باعث می شود بهتر و سریعتر دیده شویم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *