استفاده از وب سایت در کسب و کار شما!؟ - نارمیلا - طراحی سایت
وب سایت و کاربرد آن در کسب و کار شما!؟
آوریل 6, 2019
نمایش همه

طراحی سایت و لزوم آن چیست ؟

طراحی سایت چیست ؟ - نارمیلا - طراحی سایت

طراحی سایت و لزوم آن ؟

طراحی سایت آیا واقعا لازم است. یا می توان با استفاده از متد قدیمی تر بازاریابی کرد. در روزگاران گذشته وقتی می خواستیم از یک فروشگاه یا محصول و خدمات اطلاع حاصل کنیم. باید دست به دامن روزنامه ها ، جراید یا مجلات می شدیم یا از دوستان و آشنایان پرس و جو می کردیم ، که محصولیا شرکت یا فروشگاه یا خدمات را چگونه می توانیم بیابیم .این خود شروع مسائلی بود که پیش می آمد مسائلی از قبیل ارتباط با آن مرکز که دنبال آن بودیم بعضا اطلاعات قدیمی بود و آن مرکز یا تعطیل شده بود یا نقل مکان کرده بود و یا اصلا خدمات خود را تغییر داده بود .

طراحی سایت و شرایط امروز

اما امروزه با توجه به گسترش هرچه بیشتر تجهیزات رایانه ای و گوشی های هوشمند همچنین گسترش شبکه های اجتماعی دستیابی به یک محصول یا خدمات یا شرکت راحت شده است. صرفا کافی است که گوشی برداشته و دنبال مطلب مورد نیاز خود بگردیم .

حال آنکه برای اینکه این امکان را برای مشتریان فعلی و وفادار خود ایجاد کنیم . یا در جستجوی مشتریان جدید یا بازارهای هدف جدیدی بگردیم .

باید بتوانیم کسب و کار خود را در اینترنت معرفی کنیم برای این کار نیاز به طراحی سایت داریم .

سایت چیست ؟

سایت همان شرکت یا فروشگاه یا کسب و کار کوچک ما است. اما در فضای مجازی ، در این فضا دیگر نیازی نیست که شما مکان فیزیکی را اجاره یا خریداری کنید و حتی نیازی نیست که حضور فیزیکی داشته باشید . بلکه یک سایت یا وبلاگ طراحی کرده و با استفاده از به صورت 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته محصول ، خدمات و یا کسب و کار خود را به مشتریان عرضه می کنید .یعنی شما می توانید با طراحی سایت فروشگاهی یا خدماتی یا شرکتی و حتی شخصی داشته باشید. و خود یا محصول خود یا شرکت خود را هرچند کوچک اما بروز نمایید .

راحتی بیشتر برای مشتریان

با طراحی سایت مشتریان شما نیز همیشه به شما دسترسی داشته و حتی اگر شما از مکان فعلی نقل مکان کنید می تواند با استفاده از وبلاگ یا سایت شما با شما ارتباط داشته باشند .

از محصولات جدید شما باخبر شده و حتی آن را سفارش دهند .

در مقالات بعدی این بحث را بازتر کرده و شما را با این محیط بیشتر آشنا می کنیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *