http - طراحی سایت صنعتی
http چیست ؟
دسامبر 23, 2019
وبلاگ بهتر است یا وب سابت
وبلاگ یا وب سایت مسئله این است ؟
می 3, 2020
نمایش همه

مسائل و مشکلات رایج در طراحی وب سایت چیست ؟

طراحی سایت - طراحی سایت صنعتی در تهران

طراحی وب سایت دارای فاکتورهای زیادی است که یکی از آنها مدت زمان دیدن وب سایت توسط بینندگان است ، شما احتمالا از طریق ایمیل فراخوان های زیادی را برای بازدید یک وب سایت دریافت می کنید و خوب بسیاری از این فراخوان­ها را نادیده رها می کنید .

اگر شما هم با این مشکل روبرو هستید که کسی سایت شما را نمی بینید باید سوالات زیر را از خود بپرسید:

1-چرا بازدیدکنندگان سایت من تماس نمی گیرند یا اقدام به خرید نمی کنند ؟

2-چرا بصورت آنلاین نمی توانم پول در بیاورم؟

چرا سایت من توسط ابزارهای رصد کننده نشان می دهد که بازدید زیادی دارد اما نمیتوانم درآمد کسب کنم ؟مشکل من کجاست ؟

صنعت طراحی وب به صورت یک مسابقه است و برای برنده شدن در این مسابقه طراحان از استراتژی­­های مختلفی برای تعامل با بینندگان سایت استفاده می کنند مگر آنکه بازدیدکننده سایت شما دلیل شخصی برای استفاده از سایت شما داشته باشد که دیگر این استراتژی ها مهم نیستند.

در ادامه این مقاله توضیحاتی ارائه می شود که کمک می کند تا بازدید سایت شما بیشتر شود .

چرا بازدیدکنندگان شما از سایت سریع خارج می شوند؟

1-طراحی تاریخ گذشته

شما می توانید سایت خود را با استفاده از پارامترهایی که در 5-10 سال اخیر استفاده می شده طراحی کنید اما اگر طراحی سایت شما به روز باشد با استفاده از المانهای زیبایی نگری جدید و مواردی از این دست طراحی شده باشد جذاب تر شده و شما با طراحی مجدد سایت خود می­توانید جذابیت آن را به روز کرده و این می تواند دلیل خوبی برای بیشتر زمان گذاشتن بیننده در سایت شما خواهد بود .

2-استفاده از تصاویر و نمادهای بیش از حد رایگان !!!

هیچ کس دوست ندارد وارد سایتی شود که تصاویر آن سایت را در گوگل و در دهها سایت دیگر دیده است و دیدن عکسهایی که در سایتهای دیگر به وفور یافت می شود باعث عدم اعتماد بیننده به سایت شما می شود .

برای حل این مشکل باید تصاویر را به روز کنید و از گرافیک های سفارشی طراحی شده برای تجارت خود استفاده کنید یا از عکسهایی که به صورت اختصاصی عکسبرداری شده است استفاده کنید .

3-استفاده از رابط کاربری قدیمی

اگر وب سایت شما به صورت حرفه ای طراحی نشده باشد و نتواند با کاربر ارتباط خوبی برقرار کند به احتمال زیاد مشتری خود را از دست خواهید داد. حتی اگر سایت شما از نظر محتوا ارزش زیادی داشته باشد اما ارتباط با کاربر خوبی نداشته باشد دیگر محتوا نمی تواند ارزش خود را به خوبی نمایان کند .

وب سایت باید برای تمامی بازدیدکنندگان با سنین مختلف و سلایق مختلف جذاب باشد وقتی شما از طراحان حرفه ای برای سایت خود کمک بگیرید می توانید با خیال راحت اطمینان حاصل کنید که آنها تمامی موارد مربوط به ارتباط با کاربر را مد نظر داشته و بهترین طراحی را ارائه می دهد.

4-وبسایت ناسازگار با موبایل

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و استفاده هرچه بیشتر کاربران از موبایل و تبلت ها یکی از مزیتهای یک وب سایت می تواند این باشد که روی موبایل و تبلت ها به درستی نمایش داده می شود ، وقتی سایت شما قابل ارائه در موبایل باشد که به اصطلاح به آن ریسپانسیو یا واکنش­گرا می گویند و بر اساس صفحه نمایشی که سایت را در آن می بینید اندازه سایت و فونت های آن کوچک یا بزرگ می شود و شما دیگر نیازی ندارید که مدام سایت را زوم کنید و این باعث راحتی بیننده می شود .

5-موقعیت های محتوا

یکی دیگر از فاکتور های نگهدارنده کاربر در سایت این است که محتوای آن در جای درست و به زیبایی نمایش داده شود اگر بیننده نتواند محتوا را به درستی ببیند این محتوا هیچ ارزشی نخواهد داشت، پس جایگاه محتوای شما هم برای نگهداشتن کاربر در سایت مهم است.

6-سرعت وب سایت

بهتر است بدانید که هر کاربر الزاما دارای اینترنت پرسرعتی نخواهد بود و همچنین سرعت بارگزاری وب باعث راحتی برای کاربر و همچنین باعث رتبه بهتر در موتور های جستجو می­باشد با تحقیقات در موتورهای جستجور توسط کارشناسان سئو مشاهده می کنیم که 70 درصد از کاربران انتظار دارند که سایت باید زیر 2 ثانیه یا حتی کمتر بارگزاری شود و همچنین 40 درصد از کاربران وقتی که باز شدن صفحه از 3 ثانیه بیشتر طول بکشد صفحه شمارا خواهند بست .

7-امنیت

بسیاری از مردم هنگام گواهی امنیت دیجیتال را برای سایت خود نمی پذیرند و این می تواند باعث خطرات زیادی برای سایت شما باشد . سایت شما می تواند بد افزار یا ویروس را در شبکه پخش کند یا هکرها مخفیانه از وب سایت شما دزدی کنند. گوگل در سال 2019 اعلام کرد که برچسب Not secure ( عدم امنیت ) را برای سایتهای غیر SSL نمایش می دهد و حتی برخی از متخصصان نوشتند که یکی از فاکتورهای رتبه بندی در سئو این گواهینامه می باشد.

 نتیجه گیری

میلیاردها وب سایت در جهان وجود دارد که حتی اگر نیمی از آنها هم غیرفعال باشند اما رغابت همچنان بالاست و اگر بخواهید در این فضا باشید و بمانید باید سایت هنری بسازید تمامی جنبه­های رقابتی را مدنظر قراردهید و اگر نمی خواهید بایک شرکت طراحی وب سایت کار خود را شروع نکنید باید بارها و بارها فکر کرده و تصمیم گیری های مجددی انجام دهید از محتوای رایگان و عکس های رایگان کمتر استفاده کنید که بهتر است اصلا استفاده نکنید از طراحی مدرن استفاده کنید و سایت خود را بهینه کنید و از گواهینامه SSL در سایت خود استفاده کنید تا همیشه محبوب بازدیدکنندگان خود باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *