طراحی سایت صنعتی ، نارمیلا ، ارزش آفرینان کاوه
وب یا WWW چیست ؟
نوامبر 9, 2019
http - طراحی سایت صنعتی
http چیست ؟
دسامبر 23, 2019
نمایش همه

سئو چیست !؟

سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو - نارمیلا - طراحی سایت

سئو چیست؟

سئو که به انگلیسی SEO نوشته می شود و مخفف Search Engine Oprimization می باشد که در واقع فرستادن جامعه هدف ما به صورت کاملا ارگانیک و طبیعی به سمت سایت ما می باشد .

تمامی موتورهای جستجوی بزرگ شامل Google و Bing و همچنین Yahoo بهترین نتایج را برای جستجو برمی گردانند. صفحات وب و تمامی محتوای آنها شامل اطلاعات مالتی مدیا و نوشته ها در موتور های جستجو رتبه بندی می شوند ، موتورهای جستجو در نظر می گیرند که کاربران چطور به این محتوا دسترسی پیدا می کنند .

سئو انواع مختلفی دارد که در زیر به صورت مختصر توضیح داده می شود .

سئو و محتوای ویدئویی

این مدل از محتوا بسیار مورد توجهکاربران در محیط مجازی می باشد و شاید بتوان گفت برای موتورهای جستجو هم قابل توجه است چون به خوبی کاربران را جذب خود کرده و به راحتی در محیط مجازی به صورت لینک دست به دست می شود و به همین دلیل برای سئو مفید است .

محتوای متن

این محتوا هم به نوعی اهمیت خاص خود را دارد چون با استفاده از متن می توانید به صورت هدفمند کاربران را به صفحات خاصی از وب سایت خود هدایت کنید و با اینکار زیرشاخه هایی ایجاد کنید که مورد توجه موتورهای جستجو برای رتبه دادن به شما می باشد.

عدم استفاده از اسپم

در ادامه توضیحات سئو باید بگوییم اسپم ها یا هرزنامه ها اطلاعاتی هستند که شما به صورت دسته جمعی برای تعداد زیادی از کاربران خود میفرستید که گوگل از این نوع اطلاعات اصلا پشتیبانی نکرده بلکه به شدت هم تنفر دارد . این امر به این دلیل است که گوگل دوستدار حفظ حریم خصوصی افراد می باشد و به همین دلیل ترجیح می دهد که کاربران مختار باشند تا اطلاعات شما را ببیند یا از دیدن آن صرف نظر کنند.

نداشتن لینک های خراب در سئو

این پارامتر هم جزو مهمترین پارامترهای سئو می باشد ، چون شما نمی توانید لینک هایی داشته باشید که به هیچ اطلاعات یا موضوعی مرتبط نباشد این امر هم برای سئو و موتورهای جستجو مهم است چون باعث شده یوزرها به ادرس اشتباهی هدایت شوند و می تواند باعث پایین آمدن رتبه و محبوبیت موتورهای جستجو شده و متعاقبا رتبه سایت شما پایین خواهد آمد.

 

صد البته پارامترهای زیادی برای رتبه دادن به سایت شما و بالابردن رتبه آن در موتورهای جستجو وجود دارد که هرساله بروز شده و تغییر پیدا می کند .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *